خدمات پس از فروش

کلیه ی محصولات شرکت تکسان خزر دارای گارانتی درج شده روی محصولات از زمان تولید محصول می باشند.

شرایط گارانتی

 نصب و راه اندازی کالا فقط باید توسط سرویس کار مجاز شرکت صورت گیرد.
 ارائه ی کارت ضمانت محصول، جهت خدمات پس از فروش الزامی است.
 کلیه ی محصولات [نام شرکت/فروشگاه] دارای گارانتی [تعداد] ماه/سال از زمان تولید محصول/صدور فاکتور می باشند.
 زمان انقضای گارانتی بر حسب تاریخ ثبت شده در کارت یا برچسب گارانتی محاسبه می شود.
 اطمینان از سالم بودن ظاهر محصول، برچسب سریال و ضمانت نامه هنگام خرید و تحویل.
 ضمانت نامه فقط با برچسب هولوگرام دارای ارزش قانونی بوده و در صورت مخدوش شدن یا عدم وجود هولوگرام، ضمانت نامه فاقد اعتبار است.
 از تحویل گرفتن محصولاتی که پلمپ یا بسته بندی آنها باز شده باشد، خودداری نمایید.
 ضمانت نامه حتما باید ممهور به مهر فروشنده بوده و تاریخ خرید در آن قید شود.

مواردی که شامل گارانتی نمی شود

 ارائه ی خدمات به محصولات فاقد گارانتی معتبر مقدور نخواهد بود. لطفا هنگام خرید به گارانتی محصول دقت کنید.
 در صورت مخدوش بودن شماره ی سریال ضمانت نامه، دستگاه و یا عدم تطابق شماره ها با یکدیگر، محصول از شرایط گارانتی خارج می شود.
 ضمانت محصول صرفا شامل ایرادات ناشی از ساخت و عملکرد محصول بوده و شامل خرابی ناشی از ضربه، شکستگی، آتش سوزی و … بنا به تشخیص کارشناسان فنی تکسان خزر نمی شود.
 انجام خدمات نصب و راه اندازی و یا تعویض قطعه و ایاب و ذهاب سرویس کار بر عهده خریدار می باشد.
 ضمانت فقط شامل محصول اصلی بوده و شامل لوازم جانبی آن نمی شود.

امکان خرید حضوری به چه صورت است ؟

شما می توانید با مراجعه به قسمت (( امور نمایندگان )) می توانید نماینده مورد نظر خود را در استان محل زندگی خود پیدا کرده و خرید حضوری خود را انجام دهید.

بله ، ارسال و تحویل کالا به همه نقاط ایران امکان پذیر است.